museumbesök!!

Idag for lantisarna in till Stockholm med Naturhistoriska Riksmuseét som mål.
Gissa om trollungen gillade det? Hon for som en skållad råtta och vi hade fullt sjå att springa efter..

Kan verkligen rekommendera ett sådant besök. Själv hade jag inte vart där sen typ mellanstadiet så vi föräldrar hade minst lika skoj!

Sen hade man ju kunnat trott att eftermidddagen skulle bli lugn pga en trött Tuva. Men nä.
Det var några timmar sen vi kom hem, ungen är fortfarande speedad.

Vide ligger och lajjar i sitt nya babygym och är glad och pigg. Han sov sig igenom hela museum-besöket han.
Anders ska just fippla med årets första grillning. Jajabullar, nu är grillsäsongen igång!

Och jag, jag kommer knappt nån vart, för jag har träningsvärk. JÄTTEträningsvärk!!! I HELA kroppen!
Najs!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Hade inte ungen fått feber igen igår kväll så hade vi nog sprungit om varandra på Naturis idag. Det var nämligen dit planen var att vi skulle... Men nej... ;)

2012-02-26 @ 21:00:34
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0