spanarn och spejarn

äh, jag skiter i att säga nåt om natten.... blir så tråkigt att bara läsa om vårt icke-sovande...

Vide, som närmar sig den anmärkningsvärda åldern 2 månader börjar bli mer o mer intresserad av vad som
händer runt omkring. Babygymet uppskattas allt mer.



Och det är bra att gymmet nu kommer till nytta. För var det nånstans son Tuva ogillade att ligga så var det där!
Skitfånigt att ligga där på rygg och glo enligt henne.
Men lillebror verkar vara en spanare!

Tuva var mer för att ligga på mage, och stark var hon! Den här bilden är från när Tuva var ca 2 månader...


Spana in armarna! och att komma upp sådär långt med nacken ligger Vide ljusår ifrån. Han ligger bara och gnussar ner i filten och har inte alls hajjat att man ska upp med huvudet..

Idag blir det inte alls som jag tänkt (sova bort hela förmiddan..), dagiset ringde nyss. Dom vara bara 3 personal på hela förskolan, alltså rejäl personalbrist! Så då blir Tuva hemma idag istället.
Så det får väl bli en pysseldag här hemma.
Lägga pärlplattor kanske?



Just nu är det ganska så skönt att slippa stressa iväg. Men jag vet hur trött jag kommer vara på eftermiddan efter den här natten...
Och det som jag bävar mest för... det är mathandlingen som måste göras idag!
Blir första stohandlingen med båda barnen själv. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jessica

LYCKA TILL!!! Blir svettig bara jag tänker på det...

2012-02-02 @ 10:54:15
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0