syskonvagn?!

Jag har börjat fundera på att skaffa en syskonvagn.
För tillfället har jag löst det så här:



Inte så värst optimalt, men vad gör man inte när man har en övertrött och gnällig bebis som vill sova i en rullande vagn, och en 2,5-åring som är för liten för att gå långpromenad?!

Så jag ska nog försöka hitta en billigt. För som det är nu så kommer jag ut nästan alls. OCh det gör mig smått tokig!
Och Vide verkar vara en sån sort, som vill sova under promenader dagtid. Precis som sin storasyster....

Kommentarer
Postat av: Alfva

Köp, köp, köp! Du kan få en för under 1000-lappen som ändå fungerar bra för ditt syfte. Värre för en annan som måste ha en smidig... :(

2012-02-13 @ 15:33:20
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jannike

Ja det är det ju värt. Jag tycker att det är sjukt jobbit med ståbrädan på snöig asfalt så jag kan bara tänka mig hur det är hos dig. ELÄNDIGT!!!



Puss

2012-02-14 @ 08:21:17
URL: http://mrsdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0