tålamodstestdag nr 2

Andra dagen i rad som planerna går i stöpet...
Idag är det snöns fel!
planen var att åka till öppna förskolan och vara där en heldag. Och vi tog oss iväg, men efter nån kilometer så kände jag att nä, det är inte värt det. Det är snorhalt på vägen, vid varje möte så såg man inte ett skvatt.
Så vi vände och åkte hem.

Resultat: en besviken Tuva.
Åtgärd: godismutor och pyssel

Men eftrmiddan blir lång. Speciellt eftesom min Vide har bytts ut mot en totalt missnöjd och gnällig bebis som inte alls går att lägga ifrån sig utan skrik.
Men inte ens i famnen sover han gott idag. kul...

Fast till Vides försvar så ska jag säga att han sov riktigt bra inatt. Och det tackar jag för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0