utvilad!!!!

En hel natt!! Det har JAG sovit!!!

Fast inte Vide eller Anders.....
Med Tuvaluva sovandes hos mormor och morfar tog jag öronpropparna och la mig i Tuvas säng och fick sova ostört en hel lång fin natt.
Vide väckte däremot sin pappa varannan timma...

Det verkar ju tyvärr inte bli nån jätteförändring med sömnen trots rätt mat. Han fortsätter stöka på..
I och för sig så närmar sig nu fast nummer 3 som ska vara en av de jobbigaste faserna. "Nyansernas värld" kallas den och inträffar runt vecka 11-12, vilket Vide är nu, vecka 11 alltså. Han kommer snart att lära sig kontrollera sina armar och lära sig kunna gripa tag efter saker.
Och det är ju ballt!! Men det kommer bli totalt upp och ner inom kort, men förhoppningsvis bara under några dagar. Och återigen väntar usel sömn...

Men vi hade ju hoppats på att i och med den mjölkfria maten att det skulle bli en klar förbättring med sömnen.
Nattetid är ingen större skillnad, men på dagarna sover han lugnare och ibland längre stunder.

Så man kan ju kanske fråga sig om nya maten verkligen är så mycket bättre. Men jag tror ju det. För även om han fortfarande är bök-Orvar så kräks han ju knappt längre. Bara det är ju fantastiskt!
Men däremot fiser han en massa nu istället...

Jaja,
Just nu njuter jag i alla fall av ett lugn. Tuva är fortfarande med mormor. Vide sover i vagnen och Anders som är ledig idag sover med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0