välkommen sömnbrist

Okej. Välkommen herr sömnbrist....
Nu förtiden blir ja väckt typ en gång i timman. Inte riktigt okej tycker jag... För jag börjar bli trött.
Och när ska jag få sova igen? om 10 år eller?!
En timma hit och dit på dagen får en att överleva för stunden, men inte så hållbart.

Nu är det ju såklart förkylningen med (sög just ut en imponerande mängd med näsfridan...). Så jag hoppas att det blir mer sömn när han är frisk.
Det jobbiga idag är att även Tuva sov uselt, så Anders och jag har tävling nu om vem som är tröttast. Tydligen vann han, eftersom han ligger kvar i sängen just nu och sover.

Och jag, jag är så trött så jag mår illa på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy vad jag tycker synd om er! Sömnbrist gör ju en galen på riktigt... Finns det inte möjlighet att lämna bort de små sömntjuvarna en natt så ni får ladda lite iaf? För du ammar väl inte längre, eller? Stora styrkekramar!

2012-02-11 @ 11:33:44
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0