vinden har vänt

Jorå. Nu har det ordnat till sig igen.
Vide sover bra. Tuva sover okej. Jag är PIGG idag!


jihaa!!

Och jag kan lägga ifrån mig Vide utan att det gastas på en gång. Fas nummer 2 verkar vara över. Tack för det!!
Han sov till och med första passet i egen säng. Så det går bra nu kära vänner! Vinden har så att säga vänt!!


Herrn är äntligen sig själv igen!!!

Det firade jag med att åka på loppis idag. Köpte en hylla med konsoler som nog ska passa i hallen som vi håller på att göra om. Det vart det enda fyndet, men jag fick komma ut ett tag i alla fall....
Även om just ute är nåt jag inte vill vara. -18 har vi här. Lite för kallt för en spädis att vara ute i. Så det är tur att man har bilen utanför huset och kan varmköra den ordentligt innan man tar ut barnen.
Nu är jag hemma med lillkillen och vilar lite. Även om jag idag är relativt pigg så behöver man inte göra av med all energi på en gång.
Energin kan behövas till Tuva på eftermiddan som just nu är hos mormor.

Men faktiskt, jag har dammsugit på förmiddan!!! Och det är väl rätt så illa, när man blir jätteglad för att man orkar ta tag i nåt så trist som att städa.
Men nu är det fint här hemma!

Och ikväll får Vide allt ha en bra kväll, för jag ska smaska på ost å kex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0