2012!

Jahopp, då var det nytt år då! Jag håller på att filar på en årskrönika som jag alltid har. Så den blir väl klar till midsommar om jag fortsätter i samma takt....

Nyårsaton firades. Typ. Vi var ialla fall iväg på middag med 2 andra familjer. Samma sällskap som förra året!
Vi var 6 vuxna med lika många barn, varav 2 nykläckta. Det blev en minst sagt minnesvärd afton....
Ett totalt kaos mest hela tiden. Tror inte vi satt alla till bords samtidigt nån gång. Men på nåt vis lyckades alla få i sig alla 3 rätter. Tror jag. Även om jag själv fick slänga i mig samtliga rätter.... Och några ord hann vi nog ubyta vi vuxna mellan bråk, lek, blöjbyten och diverse andra saker.

Mysigt hade vi, vi var ju tillsammans med goa vänner! men det är en nyårsafton jag helst inte är med om igen.
Kl 21 gav vi upp och åkte hem.
Vi hade kunnat lagt Tuva där och vart kvar några timmar till och firat tolvslaget. Men jag pallade inte mer än så.
så tolvslaget firades med att... sova!

Så vi kör en lite nyårsafton idag igen här hemma, bara vi. Med hummer, raketer och bubbel!
men det ebda tolvslaget som vi kommer vara med om det här nyåret är mittpådagen-12slaget!

och att hinna med i allt kaos att få bra kort... forgett it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0