bökande matvraket!

Den här dagen gick fort. Kan bero på att jag sov bort hela förmiddan kanske...
Natten var.... rätt så obra. Minst sagt...

Vet inte vad som tog åt Vide. Han var inte vaken, men inte sov han heller. Han var hela tiden i det där mellanläget där han bökar och far omkring (så mycket en 6 veckors kan fara runt..). I djupsömn kom han bara ibland och kanske högst en timma i taget. En orolig natt med andra ord!
Jag hann se halva filmen Braveheart under nattens gång. Eftersom jag ändå inte fick sova så kunde jag lika gärna glo på film en stund så Anders fick sova i fred.
Vide var också galet hungrig, vid midnatt drog han i sig dubbla flarror, alltså 2,5dl!!! Då trodde man ju att han skulle sova gott av matkoma, men icke...

Så när morgonen äntligen kom, då åkte jag till mina föräldrar och sov. 2,5 timmas härlig ostörd sömn!
Och när jag kom hem hade Anders fått i alla lunch OCH städat huset!

Apropå Vide och mat. Det var bara nån vecka sen som vi blandade flaskor med bara 60ml. Nu får han flaskor med 130ml, och de räcker inte alltid till så vi får göra en flaska till för att han ska bli nöjd.
Så han äter minst dubbelt så mycket, men lika ofta.... Han är ett matvrak den här grabben!!


Mr Buddha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

OMG, det satt väl fint iaf! :)

2012-01-22 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0