bvc 7 veckor!

på 3 veckor så har Vide ökat i vikt. Massa!
Nu väger han 5,3kg och är 55cm kort!


dubbelhaka yesbox!

Vi pratade även om mitt mående efter förlossningen och vi kom fram till att jag inte mår helt prima, så lite extra stödsamtal ska vi ha. Hon erbjöd även ytterligare resurser som psykolog osv. Men där är jag absolut inte, det var jag däremot med Tuva så det var synd att jag inte fick samma stöd då.
Men det är ju sömnbristen som spelar mig ett spratt, men så länge jag får sova hyfsat nån gång ibland så står jag ut.
Och egetnligen så mår jag ju ganska så fint nu, men att det är bagaget jag har efter Tuvas spädistid som spökar och mitt katastroftänkande....
Men med hennes stöd så ska det nog ordna sig!!

Innan BVC så stormathandlade jag. Tyvärr är kylen nästan helt tom ändå trots det lååååånga kvittot. Men jag behöver inte handla tvättmedel, blöjor och välling mm på länge. Man måste ju bunkra med sånt med ibland, även om det är skittrist...

Kommentarer
Postat av: Alfva

Tycker det låter bra ändå att de är villiga att ge dig hjälp om du känner att du hamnar där (men det hoppas vi verkligen INTE!!).

Vore intressant att få en typisk natt uppspaltad, för det är så jäkla svårt att relatera till hur du har det.. :( Men sömnbrist är ju det tuffaste man kan stå ut med!

2012-01-25 @ 22:15:21
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0