bvc-besök, 4 veckor!

Idag är lille herrn 4 veckor! Det firades med ett bvc-besök. 53cm lång och han väger nu 4,5kg.
Inte klokt vad han går upp i vikt.


på BB, 4 veckor sen...

Och jag fattar inte riktigt hur, med tanke på hur amningen krånglar.... Men mat får han ju i sig uppenbarligen!
Igårkväll åt han som en tok. Tömde båda brösten och var fortfarande hungrig!! så då fick det bli ersättning direkt med. Sen sov han som en stock! Hela 5 timmar i sträck! Gilla!!

Igår var vi på playdate med gamla mammagruppsgänget. Alla kidsen var med, och det var fullt röj!!
Kul att få tjattra av sig lite, fast nästa gång får det nog bli med bara de små. Så vi får tjöta av oss ännu mer.
Men de stora barnen har så skoj tillsammans så det är bra att de med får ses!

Nu är jag å Vide hemma och vilar lite. han sover som vanligt och jag gör inget vettigt. Han är inte så impad längre av att sova själv utan ska helst ligga nära mig. Alltså får jag inget gjort... Men det får va som det är med alla måsten just nu. Jag kör alltid ett race på kvällen efter middan när alla är mätta och då brukar Tuva kunna leka lite själv så Anders kan ha Vide.
Då ska ALLT göras. Men jädrans så effektiv jag är då! hejja supermorsan! (som sen däckar i soffan...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0