efterlysning: flaskvärmare!

Jag är på jakt efter en flaskvärmare (gärna en sån som även funkar i bilen med adapter).
Har du en sån som du vill sälja? hojta till! jag betalar såklart frakten då med...

Har kollat in nya, och jag får väl köpa en helt ny om jag inte får tag på en begagnad. Men det är typiskt en sån där grej som man kan köpa på sig och sen komma på att den är helt onödig.
Och jag köper helst beg. Dels för plånkan och dels för att det är bra att återanvända pryttslar!

Inatt körde jag med termos. Det funkade, men vart slabbigt och det är ju lite svårt att få till rätt temp på vattnet då...Och att springa ner för trappan till köket är inget alternativ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0