fuck the rules!

åh, snälla.. låt det här vara bara en sketen fas. Så jag får sova snart igen!!
Det blir bara värre för varje natt.... Efter första matningen var det liksom kört.
I natt testade jag varianten att låta honom böka på utan att jag var där och petade med napp eller buffade. Att han som skulle somna om själv.
Det funkade inte, och herrn bökade sig klarvaken istället. Så det var bara att gå upp och sätta på en film.
2 timmar senare lägger jag mig äntligen i sängen, och kan somna. Jag blir väck en gång till, men sen så somnar vi om fint.
Och strax efter det kommer Tuva instormandes och väcker oss alla.

Det är charmigt med småbarn.....

Nu sitter vi i soffan. Vide sover gott. Tuva får äta frukost framför tvn.
Screw alla regler....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0