googlar.... bajs!

Ja, innan man fick barn kanske man inte trodde att man skulle goggla på ordet bajs...
I detta fall i samband med mjölkersättning...
Men efter lite efterforskningar så vet jag att det inte är nån fara på taket med Vide. Helt okej att det är som det är! Vill ju inte att lillen ska bli förstoppad, men det är han inte, det har bara ändrat karaktär.

Nä nog ordbajsat om bajs.....

Idag blir det nog öppna förskolan eftersom Tuva är ledig. Hade jag vart hemma själv med Vide så hade jag sovit just nu... Vilken natt...
Tur att de flesta nätter är helt okej. Det blir ju lite mer spring nu när jag måste värma maten men det funkar ändå bra.
Jag pumpar upp orken med kaffe. I mängder!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag gav Sofia messmör i sin ersättning, fick det rådet av bm i rimbo. Men enligt bm i norrtälje så är messmör för salt, så Ylva får 1,5ml laktolos i sin frukost flarra.

2012-01-09 @ 09:19:34
Postat av: Anna - Mamman som gått ner ca 35kg!

Båda mina barn är "flaskbarn" och mina bästa knep för att det ska gå smidigt på natten är att köpa en doserare. Liten burk med 3 fack. Har man färdigt med pulver och hett vatten i termos går det väldigt fort. Jag brukar även hälla upp de svala vattnet färdigt i flaskor (gärna alla flaskor som går åt under natten) så det blir minimalt lite att göra :)



Lite tips bara.

2012-01-11 @ 15:50:50
URL: http://tokmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0