hyfsat går mot uselt

Ja, jag kan nog vara ganska så övertygad om att det händer mycket för Vide just nu.
För den här natten så kom han egentligen aldrig till ro. Vi sov bra 1,5 timme. Sen började böket.
Och som han bökade!!! Ända fram till kl 03. För sen vart vi helvakna istället....
Jag stod ut till strax innan kl 6, då väckte jag ilsket Anders som helt missat att jag har den jobbigaste natten hittills (varför ska alltid männen sova så jäkla gott för?!).
Och en timma senare så vaknade Tuva och det var kört för denna natt med sömn....

Fortsätter lilla herrn så här så kan jag inte längre säga att han sover hyfsat.
Det börjar barka åt det usla hållet.... och det gör en inte så värst munter...


Kommentarer
Postat av: Alfva

Aj aj aj. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, för det låter verkligen hysteriskt. Men du måste sova ikapp på dagarna, det finns inget annat sätt.. :(

2012-01-29 @ 22:26:22
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0