lediga dagen, vi överlever!

Den lediga dagen från dagis går alldeles förträffligt!

För hjälten mormor är här
! Annars hade jag nog vart gråtfärdig vid det här laget. Strax ska vi hem till Tuvas bästis Mattias och leka. Dom är bundisar från dagis och där var det samma problem som vi har. En nykläckt som inte får bli sjuk i magsjukan...
Tuva blir hemma imorgon med, och det är så bra att mormor är ledig då med. En bra vecka för magsjukan att härja på med andra ord!

Natten var hyfsad. 2 matningar är ju helt okej. Det som förstör är ju böket som alltid börjar vid 05 och fortsätter fram till kl 07. Då somnar Vide, och Tuva vaknar. Och jag känner mig helt slut efter att bara småslumrat lite i 2 timmar.
JAg brukar lägga honom på min mage när böket börjar för att få sova lite, men då han inte somnar så djupt så rör han på sig när han ligger där på magen. Och inte går det att sova så värst bra då inte.
Så den ovanan kan han gärna få lägga av med snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0