morgonens motion avklarad!

Nu har vi en sån där bra helg igen. Lediga hela la familia fre-sön. Bra!
Kan behövas....

Dagen började med att jag fick springa (typ) upp för stegen på taket eftersom kattrackarn hade klättat upp  där och var på väg upp långt på taket. Och inte visste hur han skulle komma ner. Brajt ass...
Ut i tofflor och morgonrock med frilan på sne. Tur att vi inte har några grannar på den sidan. Ville snabbt få fatt på katten innan han fortsatte upp på taket.

Gårdagen avslutades med att Vide spydde ner hela vår säng.

joromensåatt.

Idag blir det nog en sväng till öppna förskolan allihopa. Tuva behöver få röja ett tag, och det kan vara lite skönt att ha med Anders dit med så slipper jag bli svettig allt springande fram o tillbaks.

Fast allt springande ger resultat på vågen! Har nu bara 5kg kvar till målvikten. Sen i tisdags har jag tappat 0,7kg men så fort tror jag inte att det kommer att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0