Nyårsafton No 2

Vi kör lite nyår idag igen!

Några raketer har smällts av (till kattens förtret....), supergod middag har intagits. Det blev färsk pasta med hummersås och med bubbel till.

Nu ligger knasungen i plurret med pappsen sin och jag latar mig på soffan medan Vide hänger med katten.


Sen blir det nog sovdags för Tuva (som inte alls tyckte att sovmorgon är nåt man tar på årets första dag...).
Då ska vi langa fram kräftor och mysa!

Ersättning blir det för hela slanten för Vide ikväll, för hans känsliga mage blir nog arg av all cayenne som var i maten..
Han verkar tyvärr ha ärvt min pajko mage... stackarn.... Får jag minsta lilla magknip så får han med det, fast 100 resor värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0