och så kom fas nr 2

Suck... nästa fas på ingång. Denna gång ska han gå in i mönstervärlden och upptäcka mönster och kontraster!
Det firar vi med att sova dåligt och bara småäta...

Så idag har jag älltså vart seg i kolan. Slängde dock ut familjen ur sovrummet i morse, och drog i öronpropparn för att sova ensam i 2 timmar...
Sen gick jag en promis med Vide, medan resten drog till Norrtan.

Dagarna blir sådär när man sover bort hela förmiddan och blev inte alls som jag tänkt. Men men.
Det blev mycket sovmys i dag i stället. Inte illa pinkat det inte!



Kommentarer
Postat av: Alfva

Äh, sov när du har chans säger jag. För det var ju helt galet vilka nätter ni har när jag läste det. Vet inte ens vad jag skulle säga, jag tänker då inte klaga på mina även om jag är vaken mycket. Men det är mat, sen sova som gäller. Fast jag får säkert mitt jag med... ;)

2012-01-28 @ 21:33:47
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0