run Millan run!

äntligen börjar den här dagen lida mot sitt slut... som vanligt har det vart en svettig måndag..
Det är inte lätt att få 2 ungar nöjda samtidigt alla gånger! Speciellt inte nu när mr Videkvist börjar vara vaken mera!

Vi var på öppna förskolan idag och röjde. För de som undrar hur jag blivit relativt smal på relativt kort tid. Till dom säger jag bara: häng på i mitt tempo!
Sitta still är för suckers!

Sen så blir det nog en hemmavecka för Tuva, magsjuka härjar på dagis.... jihaaa!!


hej då vila. hej sputnick-unge!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh, jag kommer nog bli tokig i vår om jag ska ha A hemma. Fast å andra sidan vill jag ju inte ha magsjuka heller, så det får nog bli att hålla sig från förskolan om de varnar för kräkbaciller. För fyyyy!

2012-01-23 @ 21:37:12
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0