ännu en dag i fjällen

Ja nån tur med vädret kan man inte säga att vi har det. Tyvärr.
Idag är det återigen blåst och regn. Inte det man vill ha när man är på fjällensemester direkt.

Men vi tog oss en sväng till backen ialla fall så Tuva fick åka av sig. Nu myser vi lite i stugan för att sen ta oss ner till afterskin. Lite fusk kan jag tycka att det blir, att gå på afterski när man inte åkt nåt i backen alls.
Men idag får man fuska... För regnar det, då är det liksom inte kul att åka skidor. Eller bräda.
Snowboarden står för övrigt helt oanvänd fortfarande för säsongen. Och så förblir det nog.

Vädret gör att man inte känner sig så pigg direkt. det och den fina kombinationen att vi inte får sova så mycket.
Jag som sov med Tuva drog nitlotten (varför gör jag alltid det...?), för hon vaknade massa och var orolig.
Mycket för henne att bearbeta verkar det som. Man kan nästan tro att hon tycker det är FÖR roligt här i fjällen, för hon är alldeles nipprig!

Och vad säger ni om det här då...!
Svärmors vovve....



Rufus, hunden som vet sin plats!
(Att hon och jag inte har direkt samma uppfostringstankar, det har jag gett upp för länge sen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0