bra tajming där....

Är hemma. Helt själv!
Anders jobbar, Tuva är på dagis och Vide motionerar mormor.
Jag försöker vila, men är lite för upp ivarv. Jag blir liksom så, när jag är jättetrött och istället för att somna så är jag jättestirrig. Så jag gav upp, Sen tajmade jag min vilostund med att göra storkok av bönor som måste passas.

Typiskt att man ska vara så j-a effektiv när man kan sova istället....

För effektiv har jag vart idag vill jag lova. Dagislämning, stormathandling, försäljning av ena sittvagnen och koka bönor. Innan kl ens blivit 12.

Men nu SKA jag försöka ta det lite lugnt, för jag vet att tröttheten kommer att komma ikapp mig. Ungefär lagom till Tuva kommer hem. Bra tajmat där igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0