delrapport

Kolhydratfattiga "dieten" Delrapport:
Effektiv som tusan. Kanske lite för effektiv. På 5 dagar har jag tappat 0,6kg.

Plankan gjordes återigen igårkväll, ej med tidtagning.


(Och eftersom jag igår hittade en potentiell klänning till bröllop som kräver snygga axlar så måste jag nu hitta på en sån utmaning med....
Inte skulle jag leta klänning igår heller. Men när en snygg klänning kostar 100 spänn, då slår man till. Inte ofta man hittar så bra saker på reahyllan, kraftigt nersänkt tom. Fast jag vet inte om jag ska behålla den än...)

Till J: Lugn, vi ska ta en dag o kolla mera klänningar... den här ska jag ha bara på första bröllopet.... om jag inte lämnar tillbaks den...

Men med tanke på att jag öyckats bra den här veckan, då kan jag med gott samvete unna mig massa got imorgon till fåniga mello.
För mer seriös än så är jag inte med allt det här. Vill jag äta (och må lite päck) då gör jag det!!

hepp


Kommentarer
Postat av: Alfva

Men jag behöver veta mer om den här "dieten" ju. Tell me!!

2012-03-09 @ 07:57:49
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jannike

Tur för dig! ;)

2012-03-10 @ 09:55:43
URL: http://mrsdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0