effektiv

Idag har vi hunnit med mycket tycker jag!

* Tuva har åkt skidor
* städat stugan inför päronens ankomst (ikväll kommer mina, imorgon svärpäronen)
* promenader x2
* styrketränat
* Yogat

Imorse körde jag mitt första riktiga yogapass. Lite ringrostigt, men inte så mycket som jag trodde.
Det var inte riktigt som att börja om på noll som jag trodde att det skulle vara, även om skillnaden från för ett år sen är gigantiskt!!
Men snart är jag på banan igen!

Vill vara på det här smidighets-stadiet igen...




Körde också på med core-övningar.

Med det gjort tycker jag allt att jag kan få sitta i soffan och vila lite. Eller hur?!
Och så ser jag fram emot att få se en mycket god vän tävla i Vem vet mest i afton. Oja! Jag ska titta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0