nypremiär på skidor

Djävulen tänkte:¨
Vad ska jag hitta på för nåt som kan plåga de onda människorna?
Jo det ska vara nåt på foten. Nåt hårt och som gör ont. Svårt att gå i dom ska det vara med.
Och jag ska kalla sattygen för..... Slalompjäxa!!

Jajabullar, jag åkte skidor idag. För första gången på mer än 15 år!!






Brädan får stå dammig ett tag till.
Måste ju fräscha upp skidkunskaperna nu när vi har en trollunge att åka med!

Och om jag får säga det själv, så gick det ganska så bra. Med tanke på att det faktiskt var mer än 15 år sen sist.
Och på den tiden fanns inte carvingskidor, bara den grejen var lite annat.
Men jag överlevde, och tyckte till och med att det var riktigt skoj. Trots ett ovanligt uselt före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0