plusgrader å regn

Plusgrader och regn. Kanske inte det optimala vädret när man är på fjällsemester..
Då får det bli stughäng. Spela lite kort kanske?



Och än så har vi andra sluppit magsjukan. Peppar peppar....
Men jag får för mig mest hela tiden att nä nu bubblar det nog i magen. Det tycker jag nu med. Men jag är nyvaken och hungrig. Då mår jag alltid illa.
Så jag är nog mest hypokondrisk.

Idag skulle mina föräldrar kommit. Men ett fel på bilen gör att dom inte kommer förrän imorgon.
Synd, för jag såg fram emot att dom skulle komma.... Och behöver jag säga att Tuva längtar med?

Men blir det innedag idag så tänkte jag försöka passa på att träna lite intervallstyrka idag istället!
Det har blivit lite dåligt med det sen vi kom. Men å andra sidan så springer jag upp o ner för backen här hela dagarna, antingen med Tuva på skidor/snowracer, eller Vide i vagnen. Så motion får jag.
Men nu ska jag ju tajtas till, och då räcker inte det.

Har förresten ätit helt glutenfritt i 3 dagar nu, och magen mår jättebra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0