trädgårdssäsongen är nu igång!!

Äntligen är trädgårdssäsong 2012 igång!!!!
Vi börjar med att väcka de som dvalat sig igenom vintern, pelargonerna och fuchsiorna!


Dom här torra kvistarna kommer bli en stor vacker fuchsia! Det blir 5:e sommaren som den här är med!


Blivande trädgårdsmästare?!



Till min stora glädje så verkar Tuva tycka det är lika kul som mig, och hjälper gärna till med plockandet och vattnandet.
Tror vi kan ha hittat vår grej här, och kan passa på att få kvalitetstid bara hon och jag.
Och samtidigt göra vad jag älskar! bra kombo!!!

Frösådden får tyvärr vänta några veckor till. Kan inte så nåt innan vi drar till fjällen. Så det får bli ett litet test. Att så allt en hel månad senare än vad jag gjorde förra året.
Men jag tror inte det gör nåt. För förra året sådde jag på tok för tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0