ajöss morfin!

Börjar bli lite bättre. Morfinen är undanlagd för den här gången. Nu räcker det med citodonen...
Tuva och jag har grejat lite i växthuset idag, planterat ner nästan alla tomaterna i bäddarna.



Men hua så trött jag blev efter det. Några krafter har jag verkligen inte. Men det kan man ju inte ha, när man itne ätit en vettig måltid sen i onsdags. Min aptit är usel just nu, allt jag får i mig är fil och soppor. En smörgås på sin höjd. Resten mår jag bara illa utav och får ont i magen.
Men jag vet ju att jag snart måste börja tvinga i mig riktig mat. Annars kommer jag aldrig bli pigg och stark.

Är lite extra depp just nu, för jag har insett att nåt födelsedagsfirande är bara att glömma på torsdag.
Visst kan vi ta hit folk, bjuda på lite fika. Men hur kul är det?
Nä jag väntar tills jag är frisk. Jag vill att mitt 30-års firande ska bli nåt kul, inte ett måste och jobbigt.
Men surt är det.... För att trigga mina smaklökar bläddrade jag igenom lite receptböcker nu. Lite sugen vart jag på en sak, avokadosoppa med rom och räkor. Så det får det bli!! Och kanske lite chockladfondant.
Varmrätt känns oviktigt...

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Hoppas hoppas att du snart mår bätttre och får krafterna tillbaks!

Har läst en del här på din blogg på sistone och känner igen mig i mycket när det kommer till det här med två barn ;-) sömnbrist mm...

Håller mina tummar för dig nu, att du får bra hjälp.

2012-05-16 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0