"anfallen"

Jag kan beskriva lite kort dom här "anfallen":

Börjar med svimningskänsla, total trötthet (jag kände direkt när det kom att det var samma skit igen). Strax efter krampar det i magsäcksområdet. Nån halvtimma senare börjar det göra ont i ryggen där revbenen slutar. där blir värken intensiv och gör att jag inte kan stå upp.'Sen efter nåt dygn eller 2 börjar smärtan vandra neråt. Efter ca en vecka har den vandrat hela vägen ner/ut.
Hela tiden har jag väldigt ont i magsäcksområdet, är petöm där och läkaren sa att huden där ovanpå var mkt varm. Och mår illa hela tiden.
Sen ebbar det bara ut, och jag blir frisk.

vad säger hobbydoktorn i dig?

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Men!!! Åh, fy vilken upplevelse. Hoppas att det blir bättre o att du inte får vara med om det igen. O framför allt....FÅ SVAR av de där jäklarna ;)



Styrkekramar till dig!

2012-05-12 @ 22:57:34
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min hobbydoktor säger levern! Vad har de undersökt då?? Fast de kanske står högre upp i bloggen ska kika...

2012-05-13 @ 21:16:11
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Jessica

Om du får reda på vad det beror på så skulle jag gärna vilja veta... verkar själv lida av samma sak fast en lite lindrigare sort... Krya på dig! Och hoppas verkligen att det snart går över!

2012-05-13 @ 22:15:38
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0