har ni glömt mig nu?!

Bli bättre på att blogga, my as att jag blev....

Vi är nu inne på det sjuttioelfte varvet med hosta och feber. Jag fick en rejäl släng jag med men idag är jag något piggare, åtminstone tillräckligt pigg för att orka ta hand om båda barnen själv.
Stackars Tuva som vart pigg i några dagar fick en återsläng igårkväll med hög feber. Alltså ingen dagis.
hon har knappt vart där alls de senaste veckorna, gissa om hon har lite sådamp!?

Smådamp får jag med, eftersom jag bara kan glo ut genom fönstret på allt som måste göras pronto, typ förra veckan. Bara jag bli lite piggare så kan jag sätta fart på kvällarna igen.
för nästa veckas nalkas en viss födelsedag då jag går från 20+ till ohyggligt gamla 30-nånting. uj uj.
Samma dag så ska vi även ha en enkel namngivning för Vide inom närmsta familjen.

Så jag har att göra. Men allt jag kan nu är att glo på att-göra-listorna som växer och hosta och snora....


Kommentarer
Postat av: Alfva

Glömmer dig INTE! :) Men vi har samma skit här. Det eviga sjukdomstillståndet!

2012-05-08 @ 22:21:23
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0