jamen nu är ju sommarn hära!!!

Idag har det vart en kanonfin dag! Sol, värme, inte ett moln på himlen.
Utan att ljuga nåt särskilt alls så vågar jag påstå att idag har det vart SOMMAR!!!

Det gillas!







Och idag har jag för första gången på jag vet inte när, suttit i en solstol!
Kanske i hela 15 min eller så.... Jag är verkligen ingen solstolsittare, jag får knäppen efter några minuter och strax så är jag tillbaks ner i en rabatt med en spade i handen.
Men idag kostade jag på mig att sitta en stund på altanen när båda barnen var nöjda och lugna!

Ledig tog jag också ikväll (bara några "ska bara" ute innan...). Och förbereder lite inför imorgon.
Då ska jag på bröllop minsann!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0