och dom sa ja!



Igår var jag på ett helt underbart vackert bröllop!
Vet inte hur många gånger ögonen tårades... Vackra tal, vackra människor! JAg vet att jag sa efter förra sommarens bröllop att såna här tillställningar lockar fram det blödiga i mig. Det blir visst bara värre med det!

Det är kul med bröllop!


Lilla Vide var med och skötte sig exemplariskt. Om man bortser från dåliga tajmingen med ett blöjbyte på kyrkans golv under vigselns start.... Han var med under förrätten, men sen gav han upp utan protester och somnade. Och sov. OCh sov. Så ingen trodde på oss när vi sa att han är duktig på att hålla oss vakna.
Alltså, vi får ha fest hemma jämt!




Det underbart vackra brudparet!
Herr o Fru Gyrulf!






Men tyvärr blev det en tidig kväll för oss och vi åkte redan vid midnatt, strax efter att tårtan blivit uppskuren av brudparet. Inte för att Vide ville hem. Men jag var så sjukt trött och vart påmind om jag inte sovit nåt.
Önskade då att jag haft lite uppiggande alkohol i mig. Men idag är jag rätt så glad att det var jag som körde, även om rosét igår såg väldigt VÄLDIGT gott ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0