sista kvällen som 20+



Jojo. Imorgon går jag över till att vara 30-nånting.
Känns helt okej. Ingen kris här inte.

Jag har kommit ganska långt i livet kan jag tycka. OCh det är här jag vill vara.
Med en fin man (om grabben bara får arslet ur o friar nån gång då..), 2 underbara barn, härligt hem, en bra utbildning, fina vänner.
Hälsan har jag ju inte, men som sagt, jag har mycket annat att vara tacksam över!

Morgondagen kommer inte alls firas som tänkt, men lite ändå. För Tuvas skull så har jag införskaffat en tårta. Jag själv kan inte äta den, men det gör inget, det är för Tuvas skull som sagt...
Men mina föräldrar och svärföräldrar kommer. Och min goa vän Mrs Diamant kommer med.
Blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0