solo med kidsen

Ikväll är första kvällen som jag är ensam med barnen, kvällstid liksom.
Jag har lyckats kalla hit mormor å morfar som sällskap hittills, men jag tänkte att nu måste jag ju fixa det!

Och än så länge går det galant! Vide slocknade jättetidigt, och Tuva tyckte det var helt okej att titta på bolibompa när jag nattade honom.  Hon ville först hjälpa till att natta, men nä, det skulle ju aldrig funka.
Ser det lite som träning inför fredag, för då är pappan i huset borta till sen natt. Ikväll är han bara iväg en stund.

Vi hjälps åt med det mesta jag å Tuvaluva. Som att mata lillebror tex....


Kommentarer
Postat av: Alfva

Heja, heja!

2012-05-02 @ 20:40:56
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0