Stor dag för båda kidsen!

Dålig på att blogga, jag veeeeet...

Men nu är det dags att skryta, och då håller jag mig minsann framme!

Den här pajsaren


Han tog första has-krypsteget idag!
5 månader och 16 dagar.

Helt plötsligt så tog han sig liksom framåt! Han har de senaste 2 veckorna kunna röra sig åt sidan och backa, men nu kom han framåt med!!!
Hejja hejja!!

(JAg som trodde han skulle ligga efter Tuva som även hon var tidig med hasning. Hennes premiär var 6 månader och 2 dagar. Han slog syrran!)


Och den här tjejen då:


Hon gick till dagis utan blöja idag. Och inga olyckor!!!
Hejja hejja!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejja hejja!! :)

2012-05-23 @ 21:39:02
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0